Η (sonoshop.gr) πρέπει να επιτρέπεται να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το λογαριασμό (όπως ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελιών, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναφοράς κωδικού πρόσβασης και άλλα) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται. Για το λόγο αυτό πρέπει να αποθηκεύσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας όσο παραμένετε ως πελάτης μας.

Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες στην ενότητα διεύθυνση χρέωσης / αποστολής και μπορούμε να τις στείλουμε σε έναν παροχέα μεθόδων πληρωμής ή πληρωμής για να:

1) Προσδιορίστε τις μεθόδους αποστολής και πληρωμής που είναι διαθέσιμες για την τοποθεσία σας.

2) Συμπληρώστε τη διαδικασία πληρωμής ή αποστολής μέσω του παρόχου που επιλέγετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όταν υποβάλλετε την παραγγελία.

Ορισμένα μέλη του προσωπικού μας που χρησιμοποιούν το πάνελ διαχείρισης ενδέχεται να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας. Εκτιμούμε το απόρρητό σας, έτσι ώστε η πρόσβαση στα δεδομένα να παρέχεται σε βάση ανάγκης για γνώση, προκειμένου να λειτουργεί το κατάστημα. Για παράδειγμα, ένας προμηθευτής λαμβάνει μόνο τα δεδομένα σας, αν παραγγείλατε κάτι από αυτά, έτσι ώστε ο πωλητής να μπορεί να εκπληρώσει αυτή την παραγγελία.

Εάν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να χρησιμοποιείτε το κατάστημά μας και θέλετε να καταργήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση δεδομένων μας (ή εάν θέλετε να λάβετε όλα τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με το λογαριασμό σας που έχουμε), στείλτε ένα email προς το info@sonoshop.gr

Εάν πιστεύετε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα έχουν καταστρατηγηθεί, έχετε το δικαίωμα να καταθέσετε μια καταγγελία σε μια εποπτική αρχή. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Είμαστε υποχρεωμένοι σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΕ για την Προστασία των Γενικών Προσωπικών Δεδομένων να σας ενημερώσουμε για αυτό το δικαίωμα. δεν σκοπεύουμε πραγματικά για κανένα λόγο να καταχραστούμε τα δεδομένα σας. Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.